לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

רוצים לפנק את העובדים? כך תעשו זאת עם מתנות להאפי האוור!

בעולם התעסוקה, השעה השמחה (או כמו שמכנים אותה – Happy Hour) היא מונח המתאר שעת כיף שבית העסק עורך עבור העובדים שלו, ובמסגרתה מתקיימת בדרך כלל פעילות מגבשת ומהנה. ההקפדה על קיום האפי האוור אחת לשבוע או שבועיים היא קריטית להצלחת העסק מכמה סיבות: היא נחשבת לשבירת השגרה האידיאלית שעובדים משתוקקים אליה, היא מעלה את המורל, מגבשת את העובדים ומחזקת את הקשר שלהם עם המנהלים. במסגרת קיום ההאפי האוור, מאוד מומלץ לצ'פר את העובדים עם מתנות להאפי האוור שהם יוכלו לקחת איתם הביתה, המתנות יכולות לנוע בין פריטי הערכה קטנים למתנות גדולות ומפנקות, הכל בהתאם לגודל האירוע והתקציב שלכם. בכל אופן, זה לא משנה במה תבחרו, עצם הענקת המתנה תגרום לעובדים לזכור את ההאפי האוור לאורך זמן ולהעריך אתכם הרבה יותר.

לפני שאתם ניגשים לבחור מתנות להאפי האוור, הנה 3 קונספטים להאפי האוור בעבודה, יחד עם מתנות שיתאימו למאורע.

 

חגיגה אלכוהולית

אי אפשר לדבר על האפי האוור בלי לדבר על אלכוהול. אין כמו לצאת קצת מהשגרה המשרדית ולהשתחרר עם כמה דרינקים. ההאפי האוור יכול להיות מבוסס על בירות מסוגים שונים, קוקטיילים בהכנה אישית, טעימות יין או שילוב של כולם, תלוי מה רוב העובדים שלכם מעדיפים. בכל אופן, אם אתם מתכננים להביא כל סוג של אלכוהול, כדאי לערוך את ההאפי האוור בסוף יום העבודה, כיוון שאף אחד לא רוצה לחזור לעבוד מסוחרר:)

במידה וערכתם האפי האוור אלכוהולי, כדאי שגם המתנות להאפי האוור יהיו מותאמות לאירוע. כוסות בירה עם לוגו החברה, מארז בירות ממותג, כוסות צ'ייסר ממותגות, סט קוקטיילים ממותג, בקבוק יין ממותג, פותחן בקבוקים ממותג או תחתיות ממותגות, כל אלו ישלימו את האירוע בצורה מושלמת וישלחו את העובדים הביתה עם חיוך.

 

חגיגה קולינרית

אף עובד לא יתנגד לארוחה טובה במסגרת ההאפי האוור שלו. הזמנת אוכל לעובדים בסוף היום יכולה להיות פעילות מגבשת ומהנה לכלל העובדים ובואו, בינינו, איך אפשר לא להיות מאושר כשהבטן שבעה מאוכל טעים?

המאכלים הפופולריים ביותר להאפי האוור הם בדרך כלל פיצות והמבורגרים, אבל אתם תמיד יכולים לגוון עם סושי, מקסיקני, או כל מאכל אחר שהעובדים שלכם אוהבים. יש הרבה מתנות להאפי האוור קולינרי שתוכלו להעניק לעובדים בסיומו, כגון ספר מתכונים ממותג או מארז תבלינים. אם אתם רוצים להשקיע יותר, תמיד אפשר לפנק את העובדים עם מעבד מזון ממותג, גריל נינג'ה חשמלי או בלנדר מקצועי.

 

מתנות ממותגות אישיות

כשאנחנו מדברים על מתנות ממותגות להאפי האוור, אנחנו מתכוונים לכובעים, תיקים, חולצות, או כל פריט שימוש יומיומי אחר שלוגו החברה שלכם מוטבע עליו. מתנות מסוג זה יצרו אצל העובדים תחושת שייכות לחברה וגאווה כלפי המקום בו הם נמצאים. בנוסף, ברגע שהעובדים לוקחים את אותם מתנות ממותגות ומשתמשים בהן מחוץ לתחומי החברה, הם בעצם מפיצים את שם החברה וחושפים את הלוגו שלכם לעוד אלפי אנשים שיראו אותו. מתנות להאפי האוור מסוג זה רצוי לחלק כשאתם מציינים אירוע מיוחד – סוף שנה, חגים, ערבי הוקרה או ציון יעד מסויים שהארגון עמד בו.

לסיום, הסוד בבחירת מתנות מושלמות להאפי האוור הוא הענקת ערך מוסף. חשבו על צרכי העובדים, על האופי שלהם, על התחביבים שלהם, ונסו למצוא מתנה שתהיה כמה שיותר שימושית עבורם. זה יגרום לעובדים להבין שהשקעתם מחשבה בתכנון, ולא ניסיתם לצאת ידי חובה. כתוצאה מכך, העובדים יעריכו אתכם יותר, המורל שלהם יעלה ובסופו של דבר גם תפוקת העבודה תשתפר.

אם אתם מתכננים האפי האוור לכל המשרד, באתר של שקף אקשן תוכלו למצוא מגוון מתנות להאפי האוור מכל הסוגים, בקשת מחירים רחבה ונוחה לכל עסק, שתהיה קנייה מהנה והאפי האוור מוצלח!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997