לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

מתנה גדולה – לטיול גדול

5 רעיונות למתנות למטיילים שישמחו כל אחד

מכירים מישהו שלא אוהב טיולים? גם אנחנו לא. כל טיול מכל סוג שהוא, במיוחד אם זה טיול ארוך לחו"ל, גורם להתרגשות רבה. זוהי שבירת השגרה המושלמת, התקופה היחידה בה אין לכם דאגות או מחשבות שיסיחו את דעתכם מהמקום בו אתם נמצאים. עם זאת, טיול ארוך דורש היערכות לוגיסטית לא פשוטה בכלל. אם חבר, עמית לעבודה או אחד מבני המשפחה שלכם מתכנן טיול מסוג זה, אתם ודאי שומעים ממנו על פרוצדורות מסובכות, הוצאת אישורים, המרת כספים וכן, גם רכישה מכובדת של ציוד מטיילים.

אז עם טפסים והמרת מט"ח כנראה שלא תוכלו להועיל להם, אבל עם מתנות לטיול הגדול? בטח שכן! הנה 5 רעיונות למתנות למטיילים שישמחו כל מטייל ומטיילת!


קיטבג

אי אפשר להתחיל לדבר על מתנות למטיילים בלי לדבר על תיק למטייל, או אם תרצו – קיטבג.

הצידנית נחשבת במילים אחרות לחברו הטוב ביותר של המטייל. היא הולכת איתו לכל מקום ומכילה את פרטיו האישיים ביותר. במידה וחברכם עדיין לא רכש לעצמו צידנית, זו יכולה להיות מתנה מושלמת שתסגור לו פינה משמעותית ותפנה לו זמן להתרכז בדברים אחרים. אם אתם מרכזים קבוצה כזו או אחרת של בני מכינה, קבוצת הכנה לגיוס או טיול מאורגן, שקלו לרכוש גם עבורם צידנית ממותגת עם לוגו הקבוצה שלכם, באותה מידה בה המתנה תשמח אותם, היא גם תזכיר להם אותכם לאורך כל הטיול.

פנס שטח

לפני שאתם רוכשים מתנות למטיילים, חשבו על אופי הטיול של מקבל המתנה. מתנות לטיול יעזרו למטייל בצורה משמעותית רק אם הן יבואו לידי שימוש ויפתרו עבורו בעיה. אז אם הטיול המתוכנן כולל בתוכו מסלולים קשים הכוללים שהיה לילית, פנס שטח אלחוטי יכול להיות יעיל מאוד עבורם.

בקבוק שתייה טרמי

משפחת בקבוקי השתייה כוללת בתוכה שלל מתנות למטיילים שיכולות להיות שימושיות מאוד. בין אם זה תרמוס, בקבוק לשמירת חום שהמטייל יוכל לשאת איתו קפה או תה, או כל בקבוק ספורטיבי אחר שיהיה נוח לנשיאה ויזכיר למקבל המתנה לא להפסיק לשתות. חשוב להזכיר שאם אתם מחפשים מתנות לטיול מאורגן או לכל קבוצה מרוכזת אחרת, בקבוק שתייה ממותג הוא אופציה מצוינת. הוא קומפקטי, צמוד תמיד למטייל ודואג לכך שלוגו הקבוצה שלכם יהיה תמיד מול עיניו ויזכיר לו אתכם.


סט ארגוניות לטיולים

אחת הבעיות העיקריות של מטיילים היא סדר. המעבר התכוף ממקום למקום לא משאיר יותר מדי זמן לסדר את התיק וזה יכול ליצור בלאגן רב למטייל. את הבעיה הזו אפשר לפתור בקלות עם סט ארגוניות. סט ארגוניות הוא בעצם סט של תיקים קטנים בהם אפשר לאחסן באופן מסודר את כל הפריטים בתיק, מבלי שהם יתערבבו אחד עם השני. אם אתם חושבים על מתנות למטיילים, סט ארגוניות הוא רעיון מעולה.


מארז קפה

אם נמנה את הרשימה הארוכה של מתנות למטיילים, נגלה כי מארז קפה הוא קצת שנוי במחלוקת. מצד אחד, כל אחד ישמח לקבל אותו, הוא קומפקטי, נוח ומספק למטיילים את האהבה הגדולה ביותר שלהם – קפה.

מצד שני, אם מקבל המתנה נוסע לחו"ל, רוב הסיכויים שהוא לא יוכל להעביר את מארז הקפה בבידוק בגלל מיכלית הגז שמגיעה עמו. אז אם הטיול של מקבל המתנה הוא אכן בארץ, אנו ממליצים בחום על מארז קפה בתור מתנה לטיול.


לסיכום, אין ספק כי מתנות למטיילים יכולות לסייע מאוד לאנשים המתכננים טיול. רשימת הציוד הנלווית למסעות ארוכים היא בדרך כלל ארוכה מאוד, כך שכל מתנה שתקנו להם תשרת את המטרה. זכרו תמיד לבדוק לאן המטייל מתכנן לטוס ולהתאים את המתנה בצורה המדויקת ביותר, אם אתם מחפשים מקום המרכז מספר רב של מתנות למטיילים, באתר של שקף אקשן תוכלו למצוא מבחר רחב של מתנות לכל טיול, במגוון סוגים ומחירים. שתהיה קנייה מהנה!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997