לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

מחפשים מתנות לחנוכה?

הנה 4 רעיונות למתנות שישמחו כל עובד!

לא הספקנו לשכוח את חגי תשרי, ומעבר לפינה כבר מחכה לו הבא בתור ברשימת מועדי ישראל – חנוכה.

למרות שהוא לא כולל בתוכו חופשים, חנוכה הוא עדיין אחד המועדים הבולטים במסורת הישראלית, ומכיל בתוכו מנהגים איקוניים שגורמים לכלל משפחות ישראל לחכות לו בקוצר רוח. מהסיבה הזו, אנחנו בתור מנהלים ובעלי עסקים, נעדיף לצ'פר את העובדים או הלקוחות שלנו ולהעניק להם מתנות לחנוכה, כדי שהן באמת ישארו זכורות.

לפני שאתם ניגשים לקנות מתנות לחנוכה לעובדים ולקוחות, יש כמה דברים שחשוב שתקחו בחשבון:

הדבר ראשון והכי חשוב, תכננו מראש את התקציב שלכם, זה יעזור לכם לצמצם את אפשרויות הבחירה, לבצע את הקנייה ביעילות וגם ימנע מכם לבזבז כסף שלא באופן מתוכנן.

שנית, נסו לברר עם עובדי החברה או לקוחותיה, באופן נסתר או גלוי, אילו מתנות לחנוכה הם היו רוצים לקבל. זו לא חייבת להיות שאלה כזו ישירה, נסו לשאול אותם מה התוכניות שלהם לחג, מה הם אוהבים לעשות, עם מי הם אוהבים לבלות, שאלות אלו יעזרו לכם להבין מה המתנה השימושית ביותר שתוכלו להעניק להם. ככל שהמתנה תהיה יותר שימושית, כך הם יעריכו אותה ויזכרו אותה יותר.

בנוסף, חשבו גם על התקופה. סוף השנה, תחילת החורף, יש הרבה מתנות שימושיות המיועדות בדיוק לתקופה הזו. אם אתם עדיין אובדי עצות, הנה 4 רעיונות למתנות לחנוכה שישמחו כל אחד.

סביבון ממותג

אם יש משהו שיכול להועיל לכם בתור בעלי עסקים יותר ממתנות לחנוכה, יהיו אלו מתנות ממותגות לחנוכה.

ברגע שתשימו את לוגו החברה שלכם על המתנות אותן אתם מעניקים, הן יהיו זכורות יותר בעיני העובדים והלקוחות ויגרמו להם לזכור אתכם יותר. במקרה הזה, סביבון יכולה להיות אופציה מעולה, זהו אחד האייקונים המזוהים ביותר עם חנוכה, ובמידה ולעובדים וללקוחות שלכם יש ילדים, הם בוודאי ימצאו שימוש בסביבונים במהלך התקופה הזו.

חנוכייה

בדומה לסביבון, גם החנוכיה היא אחד הסמלים המזוהים ביותר עם חנוכה ועם זאת, היא הרבה יותר שימושית. אין ספק שחלק גדול מהעובדים והלקוחות שלכם יזכרו מספר ימים לפני הדלקת הנר הראשון שאין להם חנוכיה, וימהרו לנסות להשיג אחת. זה הרגע שלכם בתור בעלי עסקים להפתיע אותם עם חנוכיות. אם אנחנו מדברים על מתנות לחנוכה שיהיו גם שימושיות וגם זכירות, זוהי דוגמא מושלמת לכך.

מארז תה / קפה

כפי שכבר הזכרנו קודם, אנו עומדים בפתחה של עונת החורף, ויש לקחת זאת בחשבון גם כשאנחנו חושבים על מתנות לחנוכה לעובדים וללקוחות. לפיכך, מארז קטן המכיל כוס תה מעוצבת יחד עם חליטה אישית, או לחלופין מארז קפה, יכול לגמרי לעשות את העבודה! התקופה הקרוב תהיה ודאי מלווה בגשמים ראשונים שיגרמו לאנשים להסתגר בבתים ולחפש דרך להזדהות עם הסיטואציה הסגרירית, ואיזו דרך יכולה להיות טובה יותר מלשבת בסלון מכוסים בשמיכה, עם השלט לנטפליקס ביד אחת וכוס תה חמימה שקיבלתם במתנה ביד השנייה.

כירבולית קלאסית

המתנה הזו אמנם נכנסת לקטגוריה של מתנות קטנות לעובדים ולקוחות לחנוכה, אבל אין ספק שהיא עושה את העבודה. גם במקרה הזה, החורף הוא חלק בלתי נפרד מחנוכה ויש להתחשב בכך כשבוחרים מתנות לחנוכה. לכן, כירבולית יכולה להיות הפתרון המושלם, היא לא יקרה מדי ועם זאת, היא שימושית ביותר. בהנחה כי הכירבולית שתרכשו תהיה מספיק איכותית ונעימה, תהיו בטוחים כי העובדים והלקוחות שלכם יעדיפו להתכרבל איתה מול הטלוויזיה, ולא עם שמיכות פוך גדולות ומסורבלות.


נסכם ונאמר שאמנם הצגנו כאן בפניכם רק 4 רעיונות למתנות, אבל תהיו בטוחים שיש עוד מבחר ענק של מתנות לחנוכה שכל אחד ישמח לקבל, חשוב רק לזכור לקחת בחשבון את העקרונות שהזכרנו – איכות, התאמה לתקופה ושימושיות. באתר של שקף אקשן למשל, תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות לחנוכה לעובדים, ללקוחות או לכל קהל יעד אחר שתבחרו, עם מחירים המתאימים לכל כיס ואופציות מיתוג נוחות. שיהיה לכם חנוכה שמח!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997