לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

מחפשים מתנות וציוד לסטודנטים?

כך תעשו את זה כמו שצריך.

הענקת מתנות יכולה להיות דרך מצויינת להבעת הערכה וכבוד, אבל היא גם יכולה להועיל ולעזור בהמון תחומים אחרים, במיוחד שזה מגיע להענקת ציוד לסטודנטים.

תקופת הלימודים במכללה או באוניברסיטה היא אינטנסיבית ולא פשוטה בכלל עבור סטודנטים צעירים ואפילו בוגרים. הם נמצאים בלחץ מתמיד ומנסים לתמרן בין עומס של מבחנים, משימות ועבודות, יחד עם מטלות שוטפות בחיי היום יום. דווקא בגלל הקושי המתמיד הזה, הענקת ציוד לסטודנטים  יכולה להביע את ההערכה שלכם ולשמח אותם, אבל באותה מידה גם לצייד אותם בכלים חשובים שיעזרו להם לצלוח את תקופת התואר בקלות. אם אתם חושבים על להעניק ציוד לקבוצות גדולות של סטודנטים, שקלו למתג אותו באמצעות התבעת הלוגו שלכם עליו, זה יגרום למתנה להיות אישית יותר וידאג שהיא תהיה יותר זכירה עבור התלמידים.

כשאתם חושבים על רעיונות לציוד לסטודנטים, השתדלו לבחור מתנות כמה שיותר מעשיות שיוכלו באמת לסייע להם במהלך הלימודים. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר רעיונות לציוד לסטודנטים, אל תפספסו!

ציוד משרדי ממותג

אי אפשר לדבר על ציוד לסטודנטים מבלי להזכיר את הציוד המשרדי. אם תבחרו להעניק מתנות לסטודנטים מהסוג הזה, זה יקל מאוד על שהותם באוניברסיטה או במכללה וישמש אותם לעיתים קרובות. רעיונות לציוד משרדי יכולים להיות עטים ממותגים איכותיים, בקבוק שתייה ממותג, תיקים עם לוגו או יומנים ממותגים. במידה ותרצו להשקיע קצת יותר ולשמח את הסטודנטים, שקלו לקנות להם תיק גב ממותג, זו מתנה מוערכת מאוד שתשמש את מי שמקבל אותה לאורך תקופה ארוכה.


עיסוק לשעות הפנאי

אם אתם רוצים להראות פחות רשמיות, תמיד תוכלו לבחור בציוד לסטודנטים שיעביר להם בכיף את שעות הפנאי. כידוע, סטודנטים מעבירים זמן רב בלמידה בבית ולכן, שבירת שגרה מכל סוג שהוא היא חשובה מאוד. יש מתנות רבות שיכולות להעסיק את הסטודנטים בשעות הפנאי וגם לגרום להם להנות, כמו משחק קלפים, פאזל, משחקי לוח או משחקי קופסא אחרים, כל אלו יכולים לגרום לתלמידים העמוסים לשכוח קצת מלחצי היום יום ולהנות עם פעילות שוברת שגרה.

מתנות בילוי ונופש

לבסוף, אפשר לצאת קצת מהמסגרת של ציוד לסטודנטים ולהשקיע בפעילות שתגרום להם להיטען מחדש באנרגיות. אז אם זה מתאפשר, שקלו לפנק את הסטודנטים בבילוי חוויתי שיגרום להם לצאת קצת מהבית. אם אתם מחלקים מתנות אישיות, זה יכול להיות כרטיסים לסרט, לספא או לכל מקום בילוי אחר. אם אתם מרכזים קבוצה גדולה של סטודנטים, פשוט תהפכו את זה לחוויה מאורגנת כגון יום כיף בבריכה, בים, במסעדה או בכל מקום אחר שמארח קבוצות. כפי שאמרנו, תקופת הלימודים יכולה להיות מאוד מלחיצה ולכן, קצת פינוק לא יזיק לסטודנטים. זה יגרום להם להירגע, לאגור כוחות מחדש ובסופו של דבר גם להעריך מאוד את המחווה שארגנתם להם.


לסיום, כשמדובר במתנות שיכולות לשמש את קהל היעד שלהן, אין ספק שציוד לסטודנטים היא הדוגמא המושלמת לכך. ציוד לסטודנטים יקל משמעותית את שהותם במקום הלימודים, ויגרום להם להתרכז יותר בחומר הלימוד במקום לחשוב על הציוד שחסר להם. עם זאת, אל תמעיטו בחשיבותה של שבירת השגרה מדי פעם וחשבו גם להשקיע בפעילויות או מתנות שיעבירו להם את שעות הפנאי בנעימים.

לפני שאתם ניגשים לקנות את המתנות או הציוד, חשבו טוב מיהם האנשים שיקבלו את המתנה ומה הצרכים שלהם, כך תוכלו להיות יותר ממוקדים בקנייה ולהתאים להם את המתנה שהכי תועיל להם. באתר של שקף אקשן, תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד לסטודנטים שכל סטודנט ישמח לקבל, שתהיה קנייה מהנה!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997