לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

מוצרים לבתי מלון

מיתוג מוצרים לבתי מלון היא אחת הפעולות הפשוטות והיעילות ביותר שאתם, בעלי מלונות, יכולים לעשות על מנת לשפר את איכות העסק שלכם. כשאנחנו מדברים על מלונות, במיוחד בישראל, אפשר לומר שהדברים הקטנים הם אלה שעושים את כל ההבדל. איכות האקססוריז, המגוון, העיצוב, כל אלו, במידה והם ממותגים עם שם המלון, יכולים לשפר משמעותית את חווית האורחים ולהגדיל את הביקוש של בית המלון.

לפני שאתם ניגשים לקנות מוצרים לבתי מלון, הנה מספר דוגמאות שיוכלו לעזור לכם:

מוצרי אמבט ממותגים

הסוג הראשון, ואחד הפופולריים ביותר של מוצרים לבתי מלון, הם מוצרי אמבט. בקטגוריה של מוצרי אמבט יכולים להיכנס שמפו, מרכך וסבון רחצה ממותגים, מגבות ממותגות ומוצרי טיפוח נוספים, כגון קרמים למיניהם. אם תמתגו את סדרת מוצרי האמבט של בית המלון שלכם, תיצרו תחושה נעימה ואקסקלוסיבית שתשפר את החוויה כולה. זוהי גם דרך מצויינת ליצור בידול עבור העסק שלכם וליצור חווית אירוח יוקרתית יותר.

מוצרים ממותגים לחדר האוכל

דוגמא מצויינת נוספת למוצרים ממותגים לבתי מלון, היא מוצרים לחדר האוכל, או מוצרים למסעדות במילים אחרות. כשאנחנו מדברים על מוצרים למסעדות, אנחנו מתכוונים למפיות ממותגות, שקיות סוכר ממותגות וכל מוצר אחר שיפגוש את האורחים בחדר האוכל. מוצרים אלו יבלטו בעיקר בגלל שמדובר בחדר האוכל, אחד המקומות שהאורחים משקיעים בו את רוב תשומת הלב שלהם במהלך שהותם במלון. במידה ותבחרו במוצרים איכותיים ותמתגו אותם בצורה בולטת, הם ישארו זכורים עבור האורחים וישפרו את חווית האירוח שלהם.

הלבשה ממותגת

הלבשה ממותגת היא גם אופציה מצוינת למוצרים לבתי מלון. זה יכול לכלול חולצות, כובעים או פריטי לבוש אחרים ממותגים עם לוגו המקום או השם שלו. את פריטי הלבוש הממותגים אתם יכולים להעניק לאנשי הצוות של המלון בתור מדים, ובכך ליצור אצל האורחים הרגשה של קהילתיות ומקצועיות מצד הצוות. דרך נוספת להשתמש בהלבשה ממותגת, היא למכור אותה בתור מזכרת לאורחים. מכירה של מוצרים לבתי מלון יכולה להועיל לכם בשתי דרכים, הראשונה, היא יצירת הכנסה נוספת למלון. השנייה, היא יצירת אמצעי פרסום נייד לבית המלון שלכם. ברגע שהאורחים קונים את הלבוש הממותג ועוזבים את המלון, הם בעצם נושאים את המותג שלכם לכל מקום אליו הם הולכים. דרך זו יכולה להגביר את החשיפה למותג שלכם ולהביא לקוחות חדשים שלא הכירו אתכם עד היום.

מתנות ממותגות לאורחים

כשאנחנו חושבים על מוצרים לבתי מלון, כדאי לנו לחשוב גם על מתנות קטנות עבור האורחים. הענקת מתנות לאורחים יכולה להאיר להם את השהות באור חיובי ולגרום להם לחזור אליכם שוב בשהייה הבאה שלכם. כדי שאפקט הענקת המתנה יהיה משמעותי, כדאי לחשוב על פינוקים שיהיו שימושיים עבור האורחים ויקלו על שהייתם, דוגמאות למוצרים כאלו הן נעלי בית, תגי מזוודות, כיסוי לדרכון (במידה ויש אורחים מחו"ל) או כל מתנה אחרת שתביא ערך לאורחי המלון. חשוב להזכיר שגם את המתנות האלו, כדאי למתג על מנת שהאורחים שמקבלים אותן ידעו לשייך אותה אליכם לאחר שיעזבו את המקום.

לסיכום, אפשר לומר בביטחון כי מיתוג מוצרים לבתי מלון יכול לשפר את חווית האירוח בכמה רמות ולהשאיר אצל האורחים זיכרונות נעימים מהשהות שלהם. נוסיף ונאמר שהשארת רושם חיובי אצל האורחים תגרום להם להשאיר ביקורת חיובית באתרי ביקורות, להמליץ עליכם לחברים ואפילו לחזור אליכם לביקור נוסף בעתיד. אם אתם שוקלים לבצע קנייה של מוצרים לבתי מלון, באתר של שקף אקשן יחכה לכם מבחר ענק של מוצרים מכל הסוגים לבחירתכם, קנייה נעימה!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997