לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

כל הסיבות שבזכותן אתם חייבים להשקיע במתנות ללקוחות שלכם.

בתור מנהלי עסקים, זהו לא סוד שהנכס הכי חשוב לכם הוא הלקוחות אותם אתם משרתים. מלבד העובדה הפשוטה שהם אלו שיוצרים את העבודה היומיומית שלכם, לקוחות שיהיו מרוצים מחווית השירות שקיבלו בבית העסק, ידאגו להפיץ את הבשורה לחבריהם ולהמליץ עליכם. אחת הדרכים המוכרות והיעילות שבעזרתן ניתן לשפר את חווית שירות הלקוחות ולהפוך אותה לכזו שתשאיר עליהם רושם חיובי היא הענקת מתנות ללקוחות.

מתנות ללקוחות

על מנת להעניק מתנות ללקוחות אין צורך בהשקעה מטורפת. ניתן להעניק מתנות פשוטות, לא יקרות מדי והכי חשוב, כאלה שגורמות ללקוחות להרגיש שאכפת לכם מהם. וכדי באמת להקל עליכם, ריכזנו עבורכם את כל היתרונות והרעיונות האידיאליים לקניית מתנות ללקוחות שלכם, אז אל תמצמצו 😉

כפי שציינו למעלה, הענקת מתנות ללקוחות בית העסק שלכם טומנת בחובה יתרונות רבים. ראשית כל, היא דואגת לשמירה על קשר טוב עם הלקוחות – הידיעה שקיבלת תמורה נוספת לכסף שלך, מלבד השירות הבסיסי עליו שילמת, גורמת ללקוחות לצאת בהרגשה טובה ולחזור להשתמש בשירות של העסק שלכם בעתיד.

שנית, חלוקת המתנות ללקוחות משרתת מטרה חשובה בתהליך השיווק העסקי שלכם – הימצאות בתודעת הלקוח. כאשר אתם מעניקים ללקוחות לוחות שנה ממותגים, ספלים ממותגים, ציוד משרדי ממותג או כל מתנה אחרת שהלוגו שלכם מופיע עליה, אתם גורמים לעסק שלכם להופיע תמיד מול עיניהם, ובכך תופסים מקום קבוע בתודעתם.

מוצרי פרסום

ואם כבר בשיווק עסקינן, אי אפשר להתעלם מכך שהענקת מתנות ללקוחות יכולה לשמש עבורכם כפרסומת ניידת לכל דבר ועניין. זכרו שברגע שאתם מחלקים מתנות כמו עטים ממותגים, יומנים ממותגים או כל דבר אחר שהלקוחות נושאים עימם ממקום למקום, הם בעצם מפרסמים את העסק שלכם מבלי שתצטרכו לעשות דבר.

תחשבו על זה, ברגע שהעט הפשוט ביותר, שעלותו כמעט אפסית, פוגש את העיניים הנכונות, הוא יכול להיות שווה לכם עוד לקוחות, והרבה מאוד כסף!

עד כה אפשר להסכים על כך שהענקת מתנות ללקוחות יכולה לתרום לכם רבות, לעיתים אפילו יותר מהתרומה שלהן ללקוח עצמו, אבל עכשיו השאלה היא – איך לבחור את המתנות המתאימות שיפיקו את היתרונות שצוינו למעלה?

מתנות איכותיות

קודם כל, יש לשים לב לאיכות המוצרים אותם אתם קונים. אם תחסכו ותקנו ציוד ממותג באיכות ירודה, רוב הסיכויים שהוא יסיים את דרכו באחת המגירות הנידחות בביתו של הלקוח ולא יעשה בו כל שימוש כלל. עוד סיבה שבגללה המתנה עלולה למצוא את עצמה ללא שימוש, היא פשוט עצם היותה לא שימושית. בבחירת המתנות ללקוחות שלכם, חשבו על מתנות שניתן למצוא להן שימוש, ועדיף שהשימוש יהיה תדיר, כמו למשל ספלים ממותגים, גאדג'טים לסלולר או תיקים ממותגים.

בנוסף, קחו בחשבון את אופי העסק שלכם, בבחירת מתנות ללקוחות רצוי להתאים את סוג המתנה לסוג העסק. לדוגמא: אם אתם בעלי מוסך לרכבים, עץ ריח או כיסוי שמש יכולים להיות רעיונות מעולים למתנה שהיא גם שימושית וגם תואמת לעסק שלכם.

לסיכום, אם אתם רוצים לקחת דבר אחת מהכתבה, הוא בפשטות – פנקו את הלקוחות שלכם!

מתנות ללקוחות הן מצד אחד הדרך המושלמת להגיד ללקוחות שלכם שאכפת לכם מהם, כמו גם מחווית השירות שאתם מספקים. ומצד שני הן דרך שיווקית מעולה להפיץ את הלוגו שלכם ברחבי הארץ ללקוחות פוטנציאליים (ולכו תדעו, אולי גם בעולם…). זכרו תמיד להשקיע מחשבה לפני שאתם עושים הזמנה של ציוד ממותג, קחו בחשבון את המשתנים שהזכרנו למעלה ודבר אחרון – עשו הכל באהבה! אלו הלקוחות שלכם בסופו של דבר 🙂

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997