לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

החלטתם להעניק מתנות לעובדים?

כך תתאימו את המתנה הנכונה לעובד המתאים.

"זו לא מתנה מספיק טובה, לא כולם יאהבו את זה!"; "ראיתי את זה במשרד אחר, אנחנו לא יכולים לקנות את זה גם";

"אבל זה לא מספיק מקורי!!"

אם יצא לכם פעם לתכנן קנייה של מתנות לעובדים שלכם, קרוב לוודאי שהשקעתם פרק זמן לא מבוטל בתכנון המאורע. ישנן מתנות שמתאימות לעובדים מסוימים, אך לא מתאימות לעובדים אחרים, ישנן מתנות שיותר מתאימות לנשים, ומתנות אחרות שגברים יתחברו אליהן יותר. במחשבה על בחירת מתנה, חשוב לקחת בחשבון את השאלה – מי העובד או העובדת שיקבלו את המתנה? בהתאם לאותה שאלה תוכלו לקבל את ההחלטה.

אז איך נדע להתאים את המתנה לסוג העובד או העובדת? על כך נפרט בכתבה הבאה!


ראשית כל, אנו ממליצים בחום לערב את העובדים בבחירת המתנה, בין אם אתם מעניקים חוויה, יום כיף, מתנה לבית או ציוד משרדי ממותג, מעורבות העובדים בבחירה תעלה את המורל שלהם ותגרום להם להעריך אתכם יותר בתור מנהלים. מנגד, אם אתם מעדיפים לשמור על העניין בסודיות או לבחור את המתנה בעצמכם – אין בעיה, אבל חשוב שתדאגו להתאים את המתנה לסוג העובד שהולך לקבל אותה, ולשם כך ריכזנו עבורכם מספר קבוצות עובדים מרכזיות ואת המתנות המתאימות להן.

מתנות לעובדים חדשים:

עובדים חדשים מגיעים עם הלך רוח שונה בהשוואה לעובדים ותיקים, הם לרוב יהיו נמרצים, עם מוטיבציה גבוהה והתלהבות ממקום העבודה החדש שלהם. תפקידנו בתור מנהלים הוא לחבר אותם מחשבתית לארגון וליצור להם תחושת שייכות. לכן, כשזה נוגע למתנות לעובדים חדשים, מומלץ להעניק להם ציוד שישמש אותם בעבודה, ולדאוג שלוגו המשרד יופיע עליו בבירור, לדוגמא – ספלים ממותגים, תיק גב ממותג למחשב נייד או ציוד משרדי ממותג כגון עטים, מחברות וכדומה.

מתנות למנהלים:

אם עובדים מתחתיכם גם מנהלים בארגון, דעו שברוב הפעמים, המתנות שהם יקבלו יהיו יוקרתיות ומרשימות יותר, למה? כיוון שהמנהלים הם עמוד התווך של הארגון, הלחץ בו הם עומדים, כמות המשימות הגדולה, האחריות הכבדה המוטלת על כתפם, כל אלו מצדיקים השקעה במתנה מרשימה. שקלו בחירה בבקבוק יין איכותי יחד עם מארז פרלינים, צמיד יוקרתי או שעון מהודר.


מתנות לעובדים מצטיינים:

כל מקום עבודה שמחזיק מספר רב של עובדים נמצא בדרך כלל בניסיון מתמיד להגדיל את התפוקה שלהם. אחת הדרכים להניע אותם לכך היא חלוקת מתנות לעובדים מצטיינים. במקרה הזה, חשוב להתאים את המתנה לעובד או העובדת, ולא להפך. כן מומלץ להעניק לעובד תעודת הערכה, מגן או גביע מהודר, אבל בנוגע לחלק השני של המתנה, תהיו ממוקדים, פחות לוחות שנה ממותגים, ויותר מתנה שתתאים לצרכים האישיים של העובד, להעדפות שלו ולתחביביו. כך גם תגדילו את הערכת העובד כלפיכם, וגם תעוררו את מוטיבציית העובדים האחרים, שישאפו לקבל מתנה כזו כאות על הצטיינותם.

מתנות עזיבה לעובדים ותיקים:

כן, מסתבר שגם במקרים האלו יש שיקול בנוגע לסוג המתנה. אמנם בבחירת המתנה הזו אנחנו לא צריכים לדאוג למוטיבציה של העובד או לרמת התפוקה שלו בעבודה, אך מן הראוי שעובד שנתן מעצמו ושירת את הארגון בצורה נאמנה, יקבל מתנת פרידה מכובדת, שתסייע לו לעזוב ברוח טובה. הרי במוקדם או במאוחר מישהו יבקש את דעתו על מקום העבודה הקודם שלו.

במקרה של מתנות לעובדים שעוזבים, מומלץ לקנות אות הערכה מסוים, כגון מגן, תמונה ממוסגרת או גביע, וגם לשקול מתנה אישית ושימושית יותר, כמו כלי מטבח, טיפוח או כלי נוי.


לסיכום, אין ספק שבחירת מתנות לעובדים היא מטלה שדורשת חשיבה. בסופו של דבר, העובדים הם הפנים של הארגון, ואם העובדים מרוצים, הארגון יתפקד כראוי. לכן, השקיעו מחשבה בבחירת המתנה לעובד או העובדת, חקרו על תחביביהם, על העדפותיהם האישיות, קחו בחשבון את מעמדיהם בחברה על פי הקריטריונים שצוינו למעלה ורק אז בחרו עבורם את המתנה המושלמת.

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997