לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

בעלי עסק? הנה כל הסיבות שבזכותן שווה לכם להעניק מתנות לכנסים ואירועים.

בעלי עסקים, אם אתם מתכננים בעתיד, או שתכננתם בעבר כנס עובדים, ועידה מקצועית או כנס לקוחות, אתם ודאי יודעים שזו משימה לא פשוטה בכלל. לוחות הזמנים הצפופים וריבוי המשימות, הכל בסופו של דבר מושקע למען מטרה אחת – לדאוג שהכנס מתנהל כשורה ושהמשתתפים יוצאים עם ערך מוסף ותמורה לזמן שלהם.

אחת הדרכים היעילות ביותר לשדרג את מורל המשתתפים בכנס היא חלוקה של מתנות לכנסים ולאירועים בזמן הכנס.

מתנות לכנסים ולאירועים יכולות להשאיר על מי שמקבל אותן רושם מעולה, ולגרום לו לתעדף את בית העסק שהעניק לו אותן בכתבה הבאה נסביר במפורט את כל מה שאתם צריכם לדעת על מוצרי חלוקה לכנסים ואירועים.

קודם כל, למה לתת מתנה?

יש הרבה סיבות לחלוקה של מתנות לכנסים ואירועים שאתם מארגנים. המטרה העיקרית היא קודם כל להעניק תחושה חיובית אצל העובד או משתתף הכנס. הענקת מתנה מכל סוג תשאיר רושם טוב על מי שיקבל אותה, ותשפיע לטובה על המשך האירוע בשבילו.

הסיבה השנייה, היא שמתנות לכנסים ואירועים הם כלי מצויין לשירות האינטרסים שלכם – בעלי העסקים. בעזרת חלוקת מתנות בכנס אתם יכולים להגדיל בצורה ניכרת את החשיפה למותג שלכם, וגם להעביר מסר שיווקי מסויים שאתם רוצים לקדם, במידה ומיתגתם בצורה איכותית את המתנות אותן אתם מעניקים.  

בנוסף, כשאתם מעניקים מתנות למשתתפי הטקס, הם כנראה ישתמשו בה גם אחרי שהוא יסתיים, אם המתנה תהיה מספיק שימושית, הם ישאו אותה איתם גם ביום יום, ובכך לוגו המותג שלכם ייחשף לעוד אלפי אנשים חדשים.

אילו מתנות כדאי לחלק?

כשמדברים על מתנות לכנסים ואירועים, ההמלצה שלנו היא קודם כל להכין תקציב קבוע לקניית המתנות. בצורה כזו תוכלו לצמצם את כמות המוצרים שמהם אתם צריכים לבחור, ותחסכו זמן יקר וכאבי ראש.

לאחר שהחלטתם על תקציב, רצוי לעשות פילוח נכון של קהל הכנס. שאלו את עצמכם – מה המאפיינים שלהם? מה ממוצע הגילאים? יש יותר גברים או נשים? לאחר שתעשו את זה יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את המתנה.

בנוסף, חשבו על אופי האירוע, אם באמת מדובר בכנס או ועידה מקצועית, כדאי שתבחרו במתנות שישמשו את המשתתפים באותו אירוע, אם למשל צריך לכתוב במסגרת הכנס, העניקו להם מחברות ממותגות או עטים ממותגים, אם אתם רוצים להשאיר עבורם מזכרת נחמדה, העניקו להם מחזיק מפתחות ממותג, לוחות שנה ממותגים או פד עכבר ממותג.


מה הזמן הנכון לחלק את המתנות?

בנושא הזה אין תשובה חד משמעית, בסופו של דבר לא משנה מתי תחלקו מתנות לכנסים ואירועים, ההשפעה שלהן על המשתתפים תהיה חיובית. ובכל זאת, רצוי לרכז את חלוקת המתנות לשתי נקודות זמן מרכזיות במהלך הכנס – ההתחלה שלו או הסוף שלו.

חלוקת מתנות לכנסים ואירועים בתחילת הכנס תיצור תחושה נעימה אצל המשתתפים ותמקד אותם במסר שאתם רוצים להעביר כבר מההתחלה. יתרון נוסף של הענקת מתנות בתחילת הכנס, הוא שהן יוכלו לשמש את המשתתפים במהלכו, כמו במקרה של חלוקת עטים ממותגים או מחברות ממותגות.

מצד שני, חלוקת מתנות לכנסים ואירועים בסיומו של הכנס, תשאיר רושם חזק אצל המשתתפים (כמובן במידה והכנס התנהל כמתוכנן וללא תקלות) ביום שלאחר הכנס, ותגרום להם לזכור אתכם יותר. האפשרות הזו מצויינת גם במקרה בו המתנות שאתם מעניקים לא ישמשו את המשתתפים במהלך הטקס, מאחר והם לא יצטרכו להיסחב איתן במהלך כל האירוע.


לסיכום, אם אתם חושבים לארגן כנס עובדים, או ועידה מקצועית, אסור לכם לוותר על המתנות למשתתפים!

חלוקת מתנות לכנסים ואירועים זה המינימום שנדרש מאיתנו בתור מארגני הכנס על מנת להראות שאכפת לנו ממשתתפי כנס. בסופו של דבר, כל מתנה שתבחרו תשיג את המטרה שלשמה היא נועדה, חשוב רק לזכור לבחור מתנה איכותית, למקם את הלוגו שלכם במקום מרכזי ובולט על המוצר והכי חשוב, לא משנה איזו מתנה אתם בוחרים, העניקו אותה מכל הלב. כנס מוצלח!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997