לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

בחירת מתנה לראש השנה: טיפים ורעיונות

בחירת מתנות לראש השנה לעובדים

לפני ראש השנה עסקים אוהבים לבחור מתנות מיוחדות לעובדיהם. הם רוצים למצוא משהו נחמד שישמח את העובדים שלהם. כאשר עובדים מקבלים מתנות, הם מרגישים מוערכים. הם נוטים להשקיע יותר בעבודתם ולהיות נאמנים לחברה שלהם. אם על המתנות יופיע לוגו או שם החברה, מתנות ממותגות יהיו כמו פרסומות.

מתנות לראש השנה הן הזדמנות מצוינת להביע הערכה, לשלוח ברכות חמות ולהחמיא לשנה החדשה שמתקרבת. עם המגוון הרחב של אפשרויות, פעמים רבות נעשה קשה לבחור את המתנה המושלמת. כאשר אתם מחליטים על מתנה לראש השנה, כדאי לשקול את הטעמים, התחביבים והאישיות של המקבל, כדי לוודא שהמתנה תהיה מיוחדת ומתאימה.

5 טיפים לבחירת מתנה לראש השנה:

1. התחילו מברכה: הוסיפו למתנה כרטיס ברכה אישי, שיהיה חמים ונכון לנשיאת מסר חגים נעים. כתבו משהו אישי וחמים שיתאר את ההערכה והשמחה לחלוק עמם את החג.

2. התאמה אישית: בחרו במתנה שמתאימה לטעמים ולאישיות של המקבל. חשבו על מה שהוא אוהב לעשות, אילו תחומים מעניינים אותו ומה הפניה האישית אליו.

3. פונקציונליות: בחרו במתנה שתהיה שימושית ופרקטית בחיי היומיום של העובדים. פריטים שניתן להשתמש בהם בסביבת העבודה, כמו סט כוסות, מחברת איכותית, יומנים, לוחות שנה, יהיו מועילים ומוערכים.

4. איכות: אם תבחרו במתנה איכותית, זה ישלח מסר של הערכה והחשיבות שבה. מתנה איכותית יכולה להוסיף לחשיבותה של השנה החדשה.

5. מתנות מעניינות: בחרו במתנות שיהיו מעניינות ומרתקות. זה יכול להיות סט אביזרי יין, כלי בית, שוקולדים, מוצרי יופי וטיפוח, גאדג'טים ועוד…

בחירת מתנה לעובדים בראש השנה היא הזדמנות מצוינת להביע את הערכה לעובדים שכל כך השקיעו בעבודתם.

באתר של שקף אקשן תוכלו למצוא מגוון ענק של מתנות, ממותגות ולא ממותגות, שיתאימו לכל סוגי העובדים הקיימים. אל תשכחו לקחת בחשבון את כל המשתנים השונים שהזכרנו במהלך הכתבה, וזכרו שבסופו של דבר כל מתנה שתעניקו לעובדים תהיה בעלת חשיבות, כל עוד היא באה מכוונה טובה שלכם!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997