לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

איך תפנקו את צוות העובדים עם מתנות ומארזים לשבועות?

מתנות לחג השבועות

חודש יוני מתקרב, הקיץ מתחיל לתת את אותותיו ושלל מתכונים חלביים מתחילים לצוץ ברחבי הרשת, לא צריך לחשוב יותר מידי בשביל להבין שחג השבועות אוטוטו מגיע אלינו!

בתור מנהלי משרדים, ודאי שמתם לב שרוב בתי העסק מעניקים מתנות ומארזים לעובדים במועדים יחסית קבועים, כמו פסח, ראש השנה או חנוכה, אבל נדיר למצוא בתי עסק המעניקים לעובדים גם מתנות ומארזים לשבועות.

אז בואו נתעכב על זה, למה לא להעניק לעובדים מתנות ומארזים לחג השבועות? אם חושבים על זה, שבועות הוא אחד החגים השמחים ביותר בשנה, יש בו יום חופש, הוא חל בתחילת הקיץ וכולם, כולל העובדים שלכם, מחכים לו, אז למה לא לנצל את המומנטום ולהעלות את מורל העובדים שנייה לפני היציאה לחג?

במידה ובחרתם כן להעניק מתנות ומארזים לשבועות לעובדים, הכנו עבורכם מספר רעיונות למתנות בלתי נשכחות שיעזרו לעובדים שלכם להתפנק בחג, כל הפרטים בהמשך.

מתנה זבת חלב ודבש

כמו שכולנו יודעים, אחד המנהגים האופייניים ביותר לחג השבועות הוא אכילת מאכלי חלב ודבש. רוב הסיכויים שהעובדים שלכם או משפחותיהם יעמלו על ארוחה חלבית חגיגית לחג ולכן, כשמדברים על מתנות ומארזים לשבועות, כדאי לשקול קנייה של מתנות ומארזים לעובדים שישקפו את רוח החג, כגון: קרש חיתוך, סכין למוצרי חלב, מארז מיוחד להכנת מתכון טעים לחג, כלי הגשה מהודרים, חומרי גלם איכותיים או אפילו כלי מטבח שימושי. כל מתנה כזו תעלה לעובדים שלכם חיוך על הפרצוף ותוציא אותם לחופשת החג באווירה טובה יותר.

טיולים, פיקניק ומחנאות

מאחר וחג השבועות מכיל בתוכו יום חופש, סביר להניח שחלק גדול ממשפחות העובדים שלכם יתכננו קמפינג של יום-יומיים, יצאו לטיול בחיק הטבע או שפשוט יערכו פיקניק בפארק הקרוב לביתם. לא משנה באיזו אפשרות הם יבחרו, אתם יכולים לנצל את המצב ולהעניק להם מתנה שתשדרג להם את הבילוי.

אם חושבים על מתנות ומארזים לשבועות לעובדים בהקשר של קמפינג ומחנאות, מגוון האפשרויות הוא גדול ומגוון.

המתנה המקובלת ביותר היא צידנית גדולה לצד ערכת פיקניק מפנקת. אופציות נוספות למתנות אותן תוכלו להעניק לעובדים הן סט כלים למנגל, תיק גב, כסאות מתקפלים, מחצלת או ערכת קפה איכותית. כל אחת מהמתנות הללו תרים בכמה רמות את הבילוי המשפחתי של עובדיכם ותגרום להם להעריך אתכם יותר.

הקיץ כאן!

אסור לשכוח, אמנם אנו מדברים על מתנות ומארזים לשבועות, אבל חג השבועות הוא גם שם נרדף לפתיחת הקיץ. תחילת יוני זה זמן מושלם לבילוי משפחתי בים או בבריכה – כבר לא קר, אבל גם לא חם כמו בחודשי יולי-אוגוסט, ולכן סביר מאוד שרבים מהעובדים שלכם יעבירו את חג השבועות בבילוי משפחתי בחוף הים או בבריכה. אם כך, הם ישמחו לקבל מתנה מתאימה כמו כסאות או מגבות חוף, מתנפחים לים או לבריכה, תיק ים מהודר, מטקות, כדור כדורגל או אפילו ערכת שש בש מקצועית.

זהו רק חלק קטן ממגוון ענק של מתנות ומארזים לשבועות. ישנן אופציות מרובות נוספות לפנק את המשרד עם מתנות ומארזים לעובדים, הכל תלוי בשיקולים שלכם בתור מנהלים.

בכל אופן, לפני שאתם ניגשים לבחור מתנה, השתדלו להגדיר קודם לכן תקציב קבוע לכל העניין, על מנת שתוכלו לצמצם את אפשרויות הבחירה שלכם ולהקל על ההחלטה.

אל תשכחו, גם אם התקציב שלכם הוא יחסית מצומצם בהתחשב בעובדה שהענקתם מתנה בראש השנה או בפסח, זה בסדר גמור לבחור גם מתנה קטנה וסמלית, כמו ציוד משרדי ממותג למשל. תהיו בטוחים שכל מתנה תחזק את הקשר שלכם עם העובדים ותרים להם את המוטיבציה.

חג שבועות שמח!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997