לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

איך ציוד משרדי ממותג ישדרג את העסק שלך?

בעלי עסקים, חשבתם פעם על כמות הציוד המשרדי שנמצא סביבכם במשרד? עטים, עפרונות, מחברות, שדכנים והרשימה עוד ארוכה מלהיגמר. כשחושבים על זה, לכל מקום שלא תסתכלו בו ברחבי המשרד, רוב הסיכויים שתראו ציוד משרדי כלשהו. אפשר לקחת את העובדה הזו כמובן מאליו, אבל כשחושבים על זה – יש לכם הזדמנות נדירה להחיות את אופי המותג שלכם, וליצור זהות ייחודית לעסק שלכם. כל זה יכול כמובן לקרות עם שימוש בציוד משרדי ממותג. הטבעה פשוטה של המותג שלכם על הציוד המשרדי של המשרד יכולה לשנות את הלך הרוח במשרד לטובה. לא מאמינים? הנה כל הסיבות לשימוש בציוד משרדי ממותג.

ציוד משרדי ממותג

אז כפי ששמתם לב, הציוד המשרדי של המשרד הוא אחד הדברים השכיחים ביותר שנמצאים במשרד. עובדה זו נובעת מכך שציוד זה הינו זול במיוחד וניתן לרכוש אותו בכמויות גדולות, ולכן כאשר אתם בוחרים למתג אלמנטים מסוימים במשרד שלכם, דעו כי הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ציוד משרדי ממותג.

שנית, עצם זה שהציוד המשרדי במשרד שלכם נמצא בכל מקום, מעיד על כך שהעובדים שלכם רואים אותו בתדירות הגבוהה ביותר ולכן, ציוד משרדי הממותג בלוגו החברה, יופיע מול פניהם של העובדים במהלך כל היום. ברגע שהעובדים שלכם יהיו מוקפים בלוגו החברה, יהיה להם יותר קל להתחבר אליו ולהרגיש תחושת שייכות גבוהה יותר לארגון. אי אפשר גם להתעלם מהעובדה כי חלק גדול מהציוד המשרדי הממותג גם ילקח הביתה על ידי העובדים, וכך ייחשף לעיניהם של אנשים נוספים שאינם עובדים בחברה, מה שיכול לשמש לטובתכם בתור בעלי עסקים.

בנוסף, לא רק העובדים יכולים להשתמש בציוד משרדי ממותג, הוא יכול להיות מעולה בתור כלי לקידום מכירות אל מול הלקוחות שלכם. זו עובדה ידועה שבכל פגישת עסקים או מכירות, חלוקת מתנה ללקוח יכולה להשאיר עליו רושם מעולה ולהשפיע על סגירת העסקה. גם אם מדובר בפריט קטן וסמלי כמו עטים ממותגים, תהיו בטוחים שאותו לקוח ישמור אותו ויזכור אתכם בפעם הבאה שהוא יהיה זקוק לשירותכם.

אז הסכמנו על כך שציוד משרדי ממותג הוא הכרחי לכל ארגון שמכבד את עצמו, עכשיו השאלה היא – איזה ציוד משרדי הכי כדאי למתג? הנה מספר דוגמאות לציוד משרדי שחייב למתג בכל משרד:

לפני כולם, נמצא הפריט המשרדי השמיש ביותר מאז ועד היום, ואלו כמובן עטים. מלבד העובדה שהם שימושיים במיוחד, אתם יכולים להיות בטוחים שהם יעברו הרבה ידיים ויחשפו להרבה מאוד אנשים. תחשבו על זה, כמה עטים קניתם בחייכם? לעומת זאת, כמה עטים ממותגים קיבלתם בחינם? נכון שיותר? בדיוק מהסיבה הזו עטים ממותגים אמורים להגיע במקום הראשון בקניית ציוד משרדי ממותג.

שנית – מחברות ממותגות. כל עט צריך מקום לרשום עליו, ולכן מחברות ממותגות באות יד ביד עם עטים ממותגים. גם הן נחשבות פריט משרדי מהנפוצים ביותר שיש. נוסף על כך, מחברות ממותגות הן מתנה מצויינת לא רק לעובדים ולקוחות, אלא גם לאירועי עובדים וכנסים, במיוחד בשל העובדה שהן שימושיות מאוד.

בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שהיום, חלק גדול מהעבודה שלנו היא דיגיטלית ורוב היום אנו עושים שימוש במחשב, ולכן, בזמן האחרון גברה הפופולריות של משטחים ממותגים לעכבר. מאחר שאנו נמצאים חלק גדול מהיום מול המחשב, אנחנו גם משתמשים רוב היום בעכבר ובמשטח לעכבר. אז כשאתם חושבים על ציוד משרדי ממותג, אל תשכחו לרכוש גם משטחים ממותגים לעכבר.

לסיכום, נחזור ונאמר שציוד משרדי ממותג הוא אחד הפתרונות הפשוטים והזולים ביותר למיתוג העסק שלכם ולקידום המכירות. הדוגמאות המוצגות למעלה מייצגות את הציוד המשרדי הנפוץ ביותר בימינו, אך יש עוד המון ציוד משרדי ממותג שאתם יכולים לרכוש כגון עכברים, עפרונות, מעמדים שולחניים לעטים, פנקסים, מחשבונים ועוד. כמו כן, זכרו לשים דגש על ציוד משרדי ממותג באיכות גבוהה, על מנת שבאמת ישמור על איכותו לאורך זמן וישרת אתכם כראוי.

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997