לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

איך מתנות למשרד יהפכו אתכם למפורסמים?

טוב, מתנות למשרד לא באמת יהפכו אתכם למפורסמים בין לילה. הן לא יגרמו לכולם להכיר אתכם כאילו לפני רגע השתתפתם בעונה של הישרדות או האח הגדול, ולא יעניקו לכם אפילו עשר דקות של תהילה…

מה שכן – מתנות למשרד יכולות לעשות את העובדים שלכם מאושרים, להביא לעסק שלכם המון תועלת בטווח המיידי ובטווח הארוך, ובמידה מסוימת אפילו לפרסם אותו לקהלים שבכלל לא חשבתם שאתם יכולים להגיע אליהם.

בחירת מתנה למשרד

אז איך עושים את זה? איך רוקדים על שתי החתונות בו זמנית ועוד יוצאים מזה בצורה טובה?

אז תקשיבו מה עושים, כי זה די פשוט – מפנקים את העובדים במתנות שהם גם מיוחדות וגם שימושיות – לחג, ליום ההולדת, או סתם כצ'ופר כשמגיע להם חיזוק חיובי כי סיפקו עבודה נהדרת בזמן האחרון.

מתנות למשרד יכולות להיות בדיוק החיזוק החיובי שהעובדים שלכם צריכים. בעלי עסקים חכמים כבר מבינים שהתחרות בשוק רק הולכת וגדלה, והיא לא מתרחשת אך ורק על תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם במידה רבה על ליבם ועל שירותם של העובדים. הסטנדרטים להם שכירים בימינו מצפים להם הם הגבוהים ביותר שהיו מעולם, והם רק הולכים ומתעצמים. חברות סטארט-אפ צעירות (כאלו שקיימות רק מספר שנים מועט) מתהדרות בהאפי-האוור משרדי קבוע, בירות קרות של לפני סוף היום, הזמנות טייק-אווי של ארוחות צהריים מפנקות, עמדות משחק כאלה ואחרות, ועוד פינוקים רבים ומגוונים שמטרתם היא כפולה – מצד אחד למשוך אליהם עובדים נלהבים חדשים, ומהצד השני להשאיר אצלם את העובדים הנוכחיים לכמה שיותר זמן.

אז אמנם לא כל החברות באותו הגודל, ולא כולן יכולות להרשות לעצמם מותרות מסוג כזה. אבל בדיוק בגלל זה, אצלנו בשקף אקשן, תוכלו למצוא מגוון של מתנות למשרד – כאלו שגם ישמחו את העובדים שלכם  לאורך זמן, וגם ישאירו לעסק שלכם אוויר לנשימה מבחינה כלכלית.

אחת האפשרויות הפופולריות היא כוסות ממותגות. תוכלו למצוא אצלנו מגוון של כוסות ממותגות שתוכלו לתת כמתנה לעובדים – כאלו שגם ינשאו את שם המותג שלכם וגם יהיו שימושיות בטירוף עבור העובדים. תוכלו לבחור מבין כוסות צ'ייסר ממותגות, כוסות בירה ממותגות (וכל מה שביניהן), שיעשו לעובדים שלכם שעות שמחות במיוחד גם כשהם מבלים בבית בזמנם הפנוי.

אפשרות נוספת ומשתלמת במיוחד היא עטים ממותגים. אתם חייבים להסכים איתנו שעטים הם בגדר מצרך חובה בכל משרד או בית עסק, ואין צורך שנסביר למה… אז הרי גם ככה תצטרכו מדי כמה חודשים לחדש את מלאי העטים שלכם למשרד, נכון? רכישה של עטים ממותגים ואיכותיים בשקף אקשן, תהפוך אותם לבעלי ערך מוסף, בעיניכם ובעיני העובדים. היא גם תגרום לעובדים שלכם לשמור עליהם ביתר שאת (ככה שהם לא ימצאו את עצמם זרוקים במגירה) ובכך תדחה (אפילו בקצת) את משלוח העטים הבא, וגם תוכל לפרסם את העסק שלכם בצורה עקיפה.

תחשבו על זה -לעטים יש נטייה לעבור ממקום למקום. עטים ממותגים שנושאים עליהם את שם העסק שלכם, יכולים למצוא עצמם במקומות שאפילו לא חשבתם שהם יכולים להגיע אליהם. החל מכל מקום ברחבי הארץ ועד אפילו אל מחוץ לגבולות המדינה!!! תחשבו על האפקט שיכול להיות על אדם שרואה עט ועליו לוגו מעניין. אותו עט שאולי נתפס בעיניכם כזניח ופשוט יכול לספר סיפור שלם על העסק שלכם. גם אם הוא יהיה רק טעימה מתוך העסק שלכם, הוא מסוגל להפוך אותו לזכיר (או אפילו קיים. ברוב המקרים…) בקרב לקוחות פוטנציאלים.

לסיכום, מתנות למשרד שלכם יכולות לעשות טוב לכולם. הן אולי לא יביאו לכם את דקות התהילה שתמיד חלמתם עליהם והופעה אצל גיא פינס. אבל הן בהחלט יכולות לעשות לעובדים שלכם טוב בלב ולהשאיר אותם לצדכם לכמה שיותר זמן. בנוסף, יש להן את הכוח להיות הפרסום המשתלם הזה שהעסק שלך צריך. פרסום שיכול להגיע ללקוחות שאולי לא היית יכול להגיע אליהם אחרת.

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997