לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

איך מוצרי קידום מכירות יכולים להגדיל את קהל הלקוחות שלכם?

בעלי עסקים, תחשבו, מהו האתגר הגדול ביותר העומד בפניכם בניהול העסק? אפשר לדבר עד מחר על לוגיסטיקה, תפעול, גיוס עובדים, אבל כולנו יודעים שהאתגר הקשה ביותר, מה שמחזיק את העסק שלכם על הרגליים – הוא השמירה על מאגר הלקוחות שלכם.

הלקוחות הם מה שגורם לעסק שלכם להמשיך לעבוד, וכפי שאתם רוצים לשמור ולטפח את הלקוחות הקיימים, מאוד חשוב גם להתרחב ולגייס לקוחות חדשים. את שתי המטרות האלו אפשר להשיג בעזרת מה שנקרא מוצרי קידום מכירות.

מוצרי קידום מכירות הם בעצם מוצרים ממותגים עם הלוגו והפרטים של העסק שלכם. לרוב יהיה מדובר במוצרים פרקטיים שמתאימים לשימוש יומיומי. חלוקת אותם מוצרים כמתנות ללקוחות, יכולה לגרום בעקיפין לעלייה בכמות המכירות.

איך המוצרים גורמים לעלייה במכירות? אילו מוצרי קידום מכירות כדאי לכם לקנות? מתי בדיוק מומלץ להעניק אותם? כל התשובות בכתבה!

 

מוצרי קידום מכירות לחגים

חגים הם זמן מושלם לחלק מתנות ומוצרי קידום ללקוחות, אלו תקופות שבהן ממילא מקובל להעניק מתנות ולכל חג יש את המתנה המתאימה לו, ולכן כל לקוח שיקבל מתנה לחג ירגיש שהשקעתם בו מחשבה.

חשוב מאוד לזכור שהמתנה חייבת להיות שימושית, מהסיבה הפשוטה שאתם רוצים שהלקוח ישתמש בה בעקביות ובכך יראה את הלוגו של העסק שלכם כל היום מול העיניים, מה שיגרום לו לזכור את העסק שלכם לחיוב.

אם תחלקו פריטי נוי או כל מוצר אחר שאין בו שימוש, רוב הסיכויים שהוא יסיים את דרכו באחת המגירות ויצבור אבק, לכן מומלץ לשקול רכישה של עטים ממותגים, תחתיות ממותגות, או כל מוצר אחר שיהיה בו שימוש קבוע.

 

מבצעי קידום מכירות

מוצרי קידום מכירות – כשמם כן הם, מקדמים את המכירות, ולשם כך הם גם נועדו. עוד רעיון דרכו אתם יכולים לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם הוא יצירת מבצעי קידום מכירות. רכשו כמות מסויימת של מוצרים, מתגו אותם עם הלוגו של העסק שלכם והעניקו אותם ללקוחות שמבצעים רכישה יחסית גדולה.

בדרך הזו תשפרו גם את מורל הלקוח, (כי בינינו, מי לא אוהב לקבל מתנות חינם?) וגם תשפרו את ההכנסות של העסק שלכם, כיוון שאם הלקוח יראה שהוא מקבל מתנות לפי סך הקנייה שלו, זה רק יעודד אותו לקנות יותר.

 

רגע, אז מה עם לקוחות פוטנציאליים?!

הזכרנו כבר למעלה שהמתנות אותן אתם מעניקים ללקוחות, בין אם זה במסגרת חג מסויים, מבצע קידום מכירות או כל מועד אחר, חייבות להיות שימושיות ביותר. ברגע שמוצרי הקידום והמכירות שלכם מספיק פרקטיים ושימושיים, הלקוח ישתמש בהם באופן קבוע, מה שהופך אותו לשגריר מותג חינמי לגמרי!

תחשבו על זה, ברגע שלקוח מסתובב עם מחזיק מפתחות ממותג או עטים ממותגים של בית העסק שלכם, הוא בעצם חושף את לוגו החברה בפני עשרות, אם לא מאות אנשים בכל יום. אותם אנשים, שמעולם לא שמעו על העסק שלכם, גם יכירו אותו, וגם ייחשפו לעובדה שאתם מחלקים מתנות ללקוחות. אין ספק שזה יגרום להם לתעדף את העסק שלכם ביום בו הם יזדקקו לשירותים שאתם מציעים.

לסיכום, במידה ותבחרו להעניק במתנה ללקוחות שלכם מוצרי קידום ומכירות, אנחנו בטוחים שהם יעלו את המודעות ואת מכירות המותג שלכם בכמה רמות, החל מהעלאת המורל והאמון של הלקוחות, ועד יצירת פרסומת סמויה שתפרסם אתכם ברחבי הארץ (ולכו תדעו, אולי גם בעולם). חשוב מאוד לזכור, לפני שאתם רוכשים מוצרי קידום ומכירות, וודאו שהמוצרים באיכות טובה. מתנה באיכות גרועה תעיד לרעה על העסק שלכם בעיני הלקוחות, ואולי אפילו תעשה את הפעולה ההפוכה מזו שרציתם להשיג. באתר שלנו למשל, תוכלו למצוא מגוון ענק של מוצרי קידום ומכירות באיכות גבוהה, עם מיתוג לכל עסק, בהצלחה!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997