לכל הקטגוריות
לחצו לחיפוש מתקדם

מתנות קיץ ממותגות לעובדים

בעלי עסקים, אתם מרגישים את זה? השמיים מתחילים להתבהר, הטמפרטורות מתחילות לעלות, כולם פתאום מגיעים למשרד אנרגטיים, מתכננים תוכניות, חופשות באילת, נסיעות לחול, משהו השתנה פתאום…? אה כן, הקיץ הגיע!

מתנות ממותגות לקיץ לעובדים

כשהקיץ ממש מעבר לפינה, הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך להראות הערכה לעובדים שלך. ישנן מגוון חנויות מקוונות המתמחות במתנות קיץ לעובדים, החל מסלסילות שי בהתאמה אישית ועד לפריטים מותאמים אישית. חנויות אלו מציעות מבחר רחב של פריטים המותאמים במיוחד לעונה, מה שמקל על מציאת משהו מיוחד וייחודי לכל עובד. בין אם אתם מחפשים משהו פרקטי או מהנה, בחנויות המקוונות הללו יש את המתנות המושלמות שיגרמו לעובדים שלכם להרגיש מוערכים ומוערכים בקיץ הקרוב.

הערכת עובדים היא חלק חשוב ביצירת סביבת עבודה חיובית. להראות לצוות שלך כמה אתה מעריך אותם באמצעות מתנות קיץ היא דרך מצוינת להראות את הכרת התודה שלך ולשמור על מורל גבוה. מתנות קיץ לעובדים יכולות להיות כל דבר, החל מכרטיסי מתנה, גאדג'טים טכנולוגיים, ואפילו חוויות כמו ימי ספא. חשוב למצוא משהו שיעזור לעובדים שלך להרגיש מוערכים ולהגביר את הפרודוקטיביות במקום העבודה.

אז נכון, הקיץ בישראל הוא לא הכי ידידותי לחובבי המזגן המושבעים, אבל אין מה לעשות, כולנו מחכים לו וכולנו נהנים ממנו, וכך גם העובדים שלכם. חודשי הקיץ החמים הם הזדמנות מעולה להזכיר לעובדים שלכם שהם חשובים לכם, ואין דרך יותר טובה לעשות את זה מאשר לפנק אותם עם מתנות לעובדים לקיץ.

מה האופציות שלכם לקנייה? במה צריך להתחשב כשבוחרים מתנות לעובדים לקיץ? כל התשובות כאן.

לפני שנתחיל, בואו נזכיר כאן משהו חשוב, מחוץ לפרוטוקול אם יורשה לנו.

בסופו של דבר, מתנות לעובדים לקיץ הן מרכיב חשוב בקביעת מורל העובדים והמוטיבציה שלהם, אבל חשוב שתדעו שגם אתם בתור בעלי העסק יכולים להרוויח מכל העניין.

אנחנו תמיד ממליצים למתג את המתנות אותן אתם מעניקים לעובדים שלכם, מהסיבה הפשוטה שזה אחד מאמצעי הפרסום הכי יעילים וזולים שקיימים עבורכם! ועכשיו נסביר – במיוחד בגלל שהקיץ מתחיל, רוב העובדים שלכם הולכים לבלות הרבה זמן מחוץ לבית. ברגע שאתם מעניקים להם מתנה כגון צידנית ממותגת, ציליות חוף עם הדפסה או כיסא קמפינג ממותג, הם נושאים את לוגו החברה איתם לכל מקום, ובכך אתם נהנים גם מעובד מרוצה, וגם מקהל חדש שנחשף לשם המותג שלכם.

אחרי שהבהרנו את הנקודה, בואו נדבר על העקרונות החשובים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם קונים מתנות לקיץ לעובדים.

מתנות קיץ לעובדים

ראשית כל, לא משנה אם אלו מתנות לקיץ לעובדים או מתנות מסוג אחר, לפני הבחירה בסוג המתנה הגדירו תקציב קבוע לקנייה, כך תוכלו לצמצם את האפשרויות שלכם מתוך מבחר ענק של מתנות ולהקל יותר על הבחירה שלכם. אתם יכולים לבחור במתנות קטנות כגון כובע ממותג, מגבת חוף ממותגת או ערכת שש בש ממותגת, או לבחור במתנות גדולות יותר כגון צידנית ממותגת, כיסא קמפינג ממותג או ציליה לים במיתוג צבעוני. כל מתנה חשובה כל עוד היא בעלת ערך ושימושית עבור מי שמקבל אותה.

מתנות לכל גיל

הדבר השני שעליכם לקחת בחשבון כשאתם בוחרים מתנות לעובדים לקיץ הוא סוג העובדים אצלכם במשרד, או יותר נכון – גיל העובדים.

נכון, ככל הנראה לא כל העובדים במשרד שלכם הם בעלי אותו גיל, אבל אתם יכולים לעשות ממוצע, לבחון את הלך הרוח הטבעי במשרד או אולי אפילו לבחון חלוקת מתנות אישית, במידה וזה פותר את הבעיה.

אם ממוצע הגילאים במקום העבודה שלכם הוא יחסית צעיר, כדאי לכם לשקול קנייה של זוג מטקות ממותגות, כיסא מתנפח לים ולבריכה, או אולי ציליות חוף עם הדפסה. אם ממוצע הגילאים הוא יחסית בוגר, כדאי לחשוב על אופי אחר למתנה, כגון צידנית ממותגת, ערכת קפה איכותית או אולי אפילו ספר טוב.

פנים או חוץ?

אסור לשכוח, בעוד שרובנו אוהבים לנצל את הקיץ לבילוי בים, יציאה לקמפינג או סתם רביצה בשמש, יש אנשים שמעדיפים להישאר בבית ולהנות מהמזגן. אם זה המצב אצלכם במשרד, אולי כדאי לחשוב על קנייה של מאוורר נייד, מטען נייד, ספל ממותג, או כל מתנה אחרת שתנעים את זמנם של העובדים בזמן שהם מתקררים מול המזגן.

לסיכום, כשמדברים על מתנות לעובדים לקיץ, אין סוף לסוגי המתנות הקיימים בשוק, רק צריך לדעת להתמקד בצורה הנכונה ולבחור את המתנה המתאימה.

באתר של שקף אקשן תוכלו למצוא מגוון ענק של מתנות, ממותגות ולא ממותגות, שיתאימו לכל סוגי העובדים הקיימים. אל תשכחו לקחת בחשבון את כל המשתנים השונים שהזכרנו במהלך הכתבה, וזכרו שבסופו של דבר כל מתנה שתעניקו לעובדים תהיה בעלת חשיבות, כל עוד היא באה מכוונה טובה שלכם – בעלי העסק. קיץ נעים!

צרו  קשר

מחפשים משהו ולא מוצאים? רוצים רעיונות והצעות מותאמות אישית?

 כתבו לנו מה אתם מחפשים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

או

ברוכים הבאים! האתר בהרצה - נשמח לשמוע דעתכם

שימו ❤️
כל המחירים באתר מציגים טווח מחירים לצורך המחשה, ואינם כוללים מיתוג ומע"מ
לקבלת המחיר הסופי לכל מוצר בהתאם לכמות – מוזמנים להוסיף את המוצרים הנדרשים לעגלת הקניות ולשלוח פניה – נציגנו ישמחו לבדוק ולהציע בהתאם :)

מינימום הזמנה כ 3500 ש"ח + מע"מ
להזמנות בסכומים נמוכים יותר – יש ליצור קשר ונוכל לבדוק אם אפשרי בהתאם לסוג המוצר

מחכים ומצפים להתרשמותכם !

× 054-7539997