תפריט

איך לבחור מוצרי פרסום?

לפני שניגשים לבחור מוצרי פרסום לעסק או לארגון חשוב לזכור מספר פרמטרים:

מהו התקציב?

אמנם זה נשמע מובן מאליו אך לתקציב יש חשיבות רבה, כדאי להבין מה התקציב שעומד לפנינו ואיך נכון להשתמש בו, האם להשקיע יותר במתנה עצמה או דווקא במיתוג שלה.

מהו קהל היעד?

חשוב לבחון מה מאפיין את הלקוחות שלנו? מה הם אוהבים? האם מדובר בגברים או נשים? ננסה למצוא את המשותף לקהל היעד!

כיצד המתנה תגיע ללקוחות?

פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא הפן הלוגיסטי, איך המתנה תגיע ללקח? האם באמצעות סוכנים שמגיעים לפגישה או כשהלקוח מגיע בעצמו למשרדי החברה?
כיום ישנם מוצרי פרסום רבים המאפשרים שליחה בדואר, כלומר הם מתקפלים וניתנים להרכבה עצמית כאשר מגיעים ליעד.
מכאן גם נבחר את גודל המתנה, גם מתנות קטנות אך שימושיות יכולות לתת אפקט ולהשיג את המטרה.

מתי נחלק את המתנה?
טיימינג זה עניין של תזמון, אז כמאמר הקלישאה הידועה ישנה חשיבות רבה לרגע החלוקה ולתקופה בשנה שבה המתנה מחולקת
בעונת הקיץ נרצה לחלק משהו שימושי כמו צידנית, מוצרי חוף או קמפינג וכו', אם אנחנו לקראת סוף השנה יהיה נכון לחלק יומנים או לוחות שנה שילוו את הלקוחות שלנו לאורך כל השנה.

לסיכום- מומלץ לתת מחשבה לפני שבחורים מוצרי פרסום, אם נצליח לתת ללקוח מוצר שייפדע בול בפוני עשינו את שלנו!